۱۳۸۸ مرداد ۲۲, پنجشنبه

اولین پست وبلاگ من

اولین پست وبلاگ من

با توجه به شرایط کنونی کشور سبز ایران تصمیم به ایجاد وبلاگی گرفتم که نظرات خود و دوست داران ایران و سرنوشت ایران از
مطالب استفاده کرده وحقیقت بر آن ها روشن شود. در اول باید ذکر کنم که بنده از جمله جوانانی هستم که خس و خاشاک نامیده شدند
و فقط به منظور اینکه به دنبال حق احقاق حق هستم باید جان خود را به خطر انداخته و فدایی ایران شوم، هرچند گرگ های هار نظام ایران و جمهوری ولایت فقیه همواره دنبال کسانی مانند ما جوانان می گردند که پاره پاره اشان کنند.


همواره از عاشقان سرزمین خود بوده و خواهم بود و تصمیم دارم تمام مشاهدات و تفاسیر خود در مورد جمهوری کثیف اسلامی بیان کنم بلکن مردم از حقایق علارغم سانسورهای شدید خبری آگاه شوند و بدانند که اطراف خود چه می گذرد.این پست من شروعی است بر افشای حقایق و نکاتی که دور از دست شما عزیزان قرار گرفته و بدان ها دسترسی ندارید. در این فضای خفقان سیاسی و فضایی که نفرت از همه جای این کشور می بارد وظیفه خود دانستم که در فضای مجازی هم فعالیت کرده تا نفس این شیخ ها و ملاهایی که شباهت بسیار بسیار نزدیکی با کشیش های دوران قرون وسطا دارند که به همین روش و به اسم دین سر مردم را می بریدند و هیچکس هم اعتراضی نداشت. اما الان آن زمان نیست هرچند این جنایت کار های خرفت به آن ها شبیه اند اما ما دیگر آن مردم بیچاره نیستیم که نظاره گر وقایع باشیم... دامان پاک اسلام را کثیف کردند و کار به جایی رسیده که رهبر کبیر انقلاب که سر دسته و مسئول این وقایع شوم است خود را جا نشین خدا می داند و وای به حال ما که اگر این را باور کرده و بدان تن در نهیم.

آماده دریافت خبر ها و تفسیر های من باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر